انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

بحب إسكندرية وبعشق بحرها

1. rania 9
    rania 9
    بقالك قد ايه في الدوحة؟ انا قعدت شهر واحد و ما روحتش البحر بس اسمع ان فيه شاطيء جميل في ام سعيد...بس بجد الله يعينكوا على الحر الرهييييب
  2. هندام يوسف
    هندام يوسف
    ام بيجاد شكرا على الترحيب
  3. هندام يوسف
    هندام يوسف
    بقالى دى السنة الثالثة فعلا الجو حر جدا والكورنيش جميلا جدا
    اانتى كنتى زيارة
  4. rania 9
    rania 9
    لا مش زيارة ,جوزي كان عنده شغل هناك لفتره قصيرة
  5. هندام يوسف
    هندام يوسف
    اسكندرية وحشتنى جدا
  6. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    الله يكون فى عونك ياهندام أنا أخى أيضا يعمل فى قطر وبقاله سنتين ونصف لم نراة وهو واحشنى قوى هو وأولاده أنا عارفة أن الغربة صعبة أخواتى تعبانيين قوى وهم بعيد عنا ولكن الحمد لله أخى نازل مصر 1\5 يعنى هانت
  7. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    رانيا عاملة أيه صخيح ولادك أسمهم أية وفى أى سنة؟

المكتبة يا رانيا فى فيكتوريا ولها فروع كتير مكتبة معروف ولو سمعتى عنها

أسعار الكتب غالية شوية انا جبت الكتاب ب35جنية لكن بجد كتاب مفيد جدا وبة قاموس مصور وتمارين كتيرة وهو ينفع من كجى 1 الى جنيور وكمان لقيت كروت تعليميه كويسة جدا كانت ب 12 جنية وعلى فكرة الكروت طريقة تعليمية ناجحه جدا خاصة مع صغار السن
  8. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    هندام أنت بتشتغلى؟ أنت لك أصحاب فى قطر ولا لا؟
  9. أطايب الجنة 2002
    أطايب الجنة 2002
    رانيا ناويه تعملى أية فى الصيف مع الأولاد أحنا الدراسة ستنتهى 14 مايو يعنى خلاص بحضر نفسى وقلمى وبكتب اللى ناويه أعمله لكن أول حاجة إن شاء الله ناوية عليها هكثف لهم منهج القرآن يعنى نفسى يحفظوا كم والله أمس فعلا أتحسرت على أولادى لأنى رأيت ولد يحفظ القرآن كاملا وعمرة أربع سنوات وهو أصغر حافظ فى العالم ماشاء الله علية يارب أشوف أولادى مثله ودائما ألوم نفسى وأقول أنا المقصرة فى حقهم
  10. هندام يوسف
    هندام يوسف
    السلام عليكم فعلا اختى ام بيجاد الغربة صعبة وان شاءالله اخوكى يرجع بسلامة انا مش بشتغل بحاول اعمل صحوبية لانى بطبعى بحب الناس جدا وان شاءالله هنزل فى شهر 6
عرض النتائج 11 الى 20 من 12858
لكِ | مطبخ لكِ